Translate

14 Mart 2024 Perşembe

Adı:Kadın Öykü Seçkisi

 

"Adı: Kadın Öykü Seçkisi"
 Bu öykü seçkisine katılırken kazanabileceğime dair bir ümidim yoktu. Şansımı denemek istedim. İyi ki de denedim. Hayranı olduğum pek çok kadınla tanışma fırsatı buldum böylece. Kadınlara yazma ve sesini duyurma imkanı veren ve çocukluğumdan beri okuduğum Nazlı eray, Gülten dayıoğlu. Buket uzuner gibi isimlerle aynı kitapta olmamı sağlayan bu projeye ve Ayrıkotu kitaba çok teşekkür ediyorum. Pek çok şeyin ilkini yaşadım bu kitapta. Kalpleri birbirinden güzel kız kardeşler edindim. Tam ağlayacakken tutulan elin sıcaklığını hissettim. Lansmana kadar hiç tanışmıyorduk belki ama derdi ortak olan bütün kadınlar olarak birbirimizi çok iyi anladık.8 Mart'ta yüzümde kocaman bir gülümsemeyle dolandım İstanbul sokaklarını.
 Kadınlar günümüzün en güzel hediyesi bu kitabın gelirlerinin Mor Çatı Kadın Sığınağı Vakfı'na bağışlanması oldu. Tüm kadınlar için bir temsil niteliğinde bu kitap .Gücümüzün, ufkumuzun ve neşemizin her geçen gün artacağının bir kanıtı. Beni bu seçkiye girmeye layık gören tüm jürilerimize ve seçkide yer alan diğer tüm kadınlara, Emeği geçen herkese sonsuz teşekkür ediyorum.
Etiketlere ve metalaştırmalara maruz kalmadan eşit ve özgür bir dünyada yaşayabilme ümidiyle.💜

"Adı: Kadın Öykü Seçkisi " Kitabımız tüm kitapçılarda raflarda. Aldığınız kitabın geliri Mor Çatı Kadın Sığınağı Vakfı'na bağışlanacaktır. Böyle güzel bir amaçla  çıkmış kitabımıza ve kadınlara destek olmak için kitabımızı satın alıp daha fazla kişiye ulaşmasını sağlayabilirsiniz. Siz de kadınlara umut olun. Hep birlikte güçlenelim.😇

Online sipariş için aşağıdaki bağlantılara tıklayabilirsiniz.

ayrikotukitap
dr

3 yorum:

  1. yaniii mart 2024 baskı de miii :) alırım okurum tabiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. 8 Mart 2024 de çıktı. Keyifli okumalar:)

      Sil
  2. 2 yorum yaptım ama gözükmüyooo :)

    YanıtlaSil

Adı:Kadın Öykü Seçkisi

  "Adı: Kadın Öykü Seçkisi"  Bu öykü seçkisine katılırken kazanabileceğime dair bir ümidim yoktu. Şansımı denemek istedim. İy...